lördag 12 mars 2011

"Johandra Bervat"

NU har jag spenderat hela 11 dagar med min otroligt efterlängtade flickvän ! att jag sitter och bloggar nu innebär bara att jag har lämnat min flickvän och återvänt till Sverige .annars hade jag ju spenderat tid med henne istället för att skriva om mitt "intressanta" liv.

Hur som helst ,jag skulle kunna skriva meterlånga texter om allt jag och sandra gjorde ,och för en mer detaljerad text hänvisar jag till min flickväns blogg !

Vi hade det helt fantastiskt ihop. När jag kramade om henne första gången på JFK var svårt att hålla tårarna inne! Vi var på Ghang och åt vår favorit indisk mat ,vi mös runt i Central Park och vi pussades i oändliga mängder! Att åka därifrån var grymt jobbigt .. ville inget hellre än att hon skulle åka med mig ..

Imorgon åker jag till Stockholm för att sova på mitt gamla regemente Livgardet och göra tester på måndag .så på mådnag kväll vet vi om jag fått jobb på livkompaniet eller inte !


Du och jag för alltid

1 kommentar: