fredag 25 november 2011

"Frukost!"

Mina glada vänner :
Denna veckan har varit ovanligt tuff . Då jag jobbat mellan 10-13 timmar var dag , detta har visserligen resulterat i att jag får en lång helg ! Så jag klagar inte ! Men dagarna har spenderats i kulisstäder och vi har repellerat och övat olika krigssituationer med tung utrustning och sent in på kvällstimmen så jag får gnälla över ömma muskler och leder !

Jag och Sandra åt frukost nyss och hon ska snart iväg till sitt jobb på Lagerhaus :) jag ska bara läka hemma i soffan med en god bok och skön musik .

Imorgon kommer min fantastiska kusin Martina hem till oss på besök med sin Filip ! Längtar efter min bästa kusin <3

1 kommentar:

  1. Haj min älskade son :)
    Låter som att du är värd en Härlig o mysig helg.
    Kul att ni får besök av kusin Martina o Filip.
    Älskar dig Kramisar Pappa :))

    SvaraRadera