onsdag 21 december 2011

"JULAFTON!"

Ni läste rätt! Kolla datumet på tidningen , det är den 21 december julafton ! Visst är det så.
Som några av er kanske känner till så arbetar jag på jul . Visst tänker ni , trist att komma hem när Kalle redan börjat, men ICKE. Jag börjar på julafton morgon och slutar den 28 december ... Jag går högvakt i fyra dygn där julafton är första dagen . Jag har vetat detta i månader och tro mig ,surat grymt över det . Och dragit slutsatsen att jag kam sura hur mycket som helst . Chefen vill ändå att jag ska jobba . Så istället firade jag jul idag med min kära sambo ! Av mig fick Sandra en störtskön OnePiece som matchar min ^^ och av min Sessa fick jag ett grymt snyggt halsband med betydande inskription <3
(jag kommer fortfarande sura den 24 dec)
Jag och Sandra var i stan idag och gick på julmarknaden super mös ! Sen kom vi hem och lagade grym mat och crème brulee till efterrätt !

I veckan har jag köpt ett Nintendo 8bitar av en lumparkamrat , så när han tar med det upp på nyårsafton blir det gaming på HÖG nivå !!!
<3
God jul , ni lyckliga som får se Kalle med dem ni älskar <3

1 kommentar:

  1. <3 God Jul Min Älskade Son <3 Saknar dig <3.
    Goa Julkramar på er båda <3

    SvaraRadera