tisdag 1 december 2009

Engagerade arbetare på tv.nu

Hahaha ,skit kul .jag var nyss inne på tv.nu och skulle kolla på tv ,såg att svt snart visar något som hette "Andra avenyn" .Fick för mig att det var något kul ,ett humor program .men icke . det var en vanlig dö trist dramaserie visade det sig .jag kollade inte på programmet ,men jag läste beskrivningen av det :
Om Andra Avenyn
Svensk dramaserie från 2008. Handlingen kretsar kring några familjer som bor i utkanten av staden. Som alla ungdomsserier tas alla möjliga ämnen upp så som graviditeter, sexualitet, relationer, kriminalitet med mera.

HAHAHA ,man riktigt känner att personen som skrev den texten är så JÄVLA TRÖTT på skit serier .. haha . "Som alla ungdomsserier", bara det är ju skit kul .tyckter jag i alla fall . O han bara ,"ett antal familjer bor i utkanten av staden" .haha ,han har ingen aning om hur många huvudpersoner det ,finns ingen aning om vilken jävla stad det är ,ski kul .!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar