tisdag 1 december 2009

JINGÅL BELLS

Annars ... Träna i veckan och skicka ut fler böcker som folk köpt i efterhand .!
ja just det, jag var ju på LV6 i Halmstad .Therese jobbade som vimmelfotograf mellan 00.00 och 02.00 ungefär, så då passade jag på att åka till regementet och besöka mina polare som gör lumpen .! FUNNNY . Minde kul var att nör jag skulle hämta Therese så körde jag in på rätt väg .TRODDE jag ja ... Therese bara "backa där ifrån ,det är buss väg Johan!"
"jaja" sa jag ,ska du komma eller .?
vsst fan kommer det en pungig polisbil då och ger mig 1000kr böter .? eh ,så jävla surt ...

Var hos mormor och morfar idag ,de bjöd på läsk och kanelbullar .samt att de tyckte synd om mig och gav mig 500kr så jag slapp betala hela bötern själv .! TACK SÅ JÄTTE MYCKET .!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar