tisdag 1 juni 2010

Just det ,bloggen ja

Ja jag har inte riktigt haft lust att blogga på sistone ,och dessutom bajsade skiten sig nyss ,så nu får jag skriva om allt igen .

Vad har hänt ,Jo I söndags var jag ,Emelie och Melina på stranden. FETT härligt .

Jag har klarat min amerikanska uppkörning ,och kortet lär komma i posten nu i veckan .

Det målas och städas och fixas i huset eftersom mäklaren kommer i veckan .sen inom en snart framtid lär det vara visningar .

Jag är ledig 20 - 29 juli ,så om någon ska till USA då så hör av er .! jag är available .! Har inga planer på vad jag ska göra än ...

Igår var det Memorial day .Då sörjer man alla som stupat i krig .Och ja ,det är jävligt många eftersom Amerikanarna gillar och lägga näsan i andras fejder med annat än fred i tankarna .

Skulle sverige fira memorial day så hade vi väl sörjt de ca 10 som dött i "krig" de senaste 200 åren .? Vi har inte varit i krig på 200 år , Utan bara fredsbevarande insatser. Det tycker jag fan är bra jobbat av oss .!

Har borjat springa nu igen ,foten gör inte ont längre .Skönt .!








2 kommentarer:

  1. Äntligen! .....du har uppdaterat bloggen. YYYEES!
    Härligt att få se lite strand på foto...för här kommer man aldrig så långt.Sitta inne och tända ljus och lyssna på god musik är vår melodi. Nu längtar jag efter sommaren! :))

    Grattis till körkortet! Hipp hipp hurra!

    Älskar dig snuffe <3 Henrik hälsar så gott!

    SvaraRadera
  2. Super Grattis till ditt körkort, kansker första med USA körkort i er släkt...Som din mamma säger instämmer jag ÄNTLIGEN har du uppdaterat din blogg, men det är lugnt vi väntar gärna...Ha det bäst o va rädd om dig over there..Kram

    SvaraRadera