torsdag 12 augusti 2010

New York, New York .

Japp ,sista inlägget som "Bostonian", Men inte sista inlägget som Red Soxare. Hah ,näh de jävla Yankees kommer jag aldrig embraca. Att traska runt i Brooklyn med ett fett "B" på kepsen kan sluta hur som helst, men det är en principsak ,alla sportfantaster förstår detta .!

hela huset har idag blivit nerpackat ,mitt hjärtslag ekar i mitt rum så tomt är det .så vad är mer passande än att i min ensamhet dunka lite VOLBEAT .!? o dricka Corona .! ha underbart .! Mandy kommer och hämtar mig om en timme, o vi ska äta på Border Café. världens bästa mexikanska restaurang .sen ska vi lägga oss på en sten vid Spypond och försöka se nåt av Meteoritregnet .

Imorgon är det bye bye Boston, och en veckas tid på Capen kommer spenderas med barnen . och torsdag nästa vecka, ja då får jag äntligen träffa min älskade syster igen för första gången på 8 månader .... gud vad sjuukt alltså ,väl hemma kan jag inte göra annat än gå henne på nerverna hela tiden ,eller tvinga henne o gå ut med skunken ... Men nu är det ren kärlek som gäller alltså .! Visa runt henne i Boston (en del överraskningar väntar, men säg inget), prmenera Freedom trail ,åka ankbåt ,äta SJUKT gott ... GAH .! sen väntar en veckas sol och bad i Miami .. Kan nästan lova att hennes kompisar har fått höra detta några gånger .!

Sen åker Nea hem .Jag ska bli van vid New Yorks världskända höga tempo ,och bli en äkta "Yankee" i bemärkelse New yorkbo ,inte baseballfan . sen då .? ja sen är det bara ,hmm ,säger inte exakt när jag kommer hem ,men det har kommit på tal här i familjen ,även om ett datum inte existerar ännu ,så lär det existera snart .
Sen är jag hemma ? fan vad sjukt alltså ... undrar så SJUKT mycket hur hemma komemr vara ,folk ,platser ,min bil , en bakadpotatis på väla , jobbsituationen .... ja ,jobbsituationen väntar vi med några månader till ,annars har jag ju inget o skriva om när ag kommer hem ,eller hur .?

Näh ,nu lever vi i nuet ,och jag kan inte bärga mig tills jag får träffa Mamma och Co. igen .! haha ,nästa inlägg jag kommer skriva kommer garanterat att vara om mer än 2 veckor ,hur mycket av min och min systers äventyr jag kommer orka skriva om får vi se . Tills dess ,

Kram .!

2 kommentarer:

  1. Auw, nu blir jag rörd i mitt modershjärta. Så fint du skriver om Din syster.

    Sååå himla roligt vi ska ha!

    Pussssss

    SvaraRadera
  2. Snälla Johan en liten uppdatering när mammi är där hinne du väl med..jag vill ju följa ert ävenyr eller kanske ninni ska gästblogga.....ska bli så kul för er allihopa att få träffas....förstår om du längtar...ha en mys tid fram över o lycka till med flytten...kramar i masor från syd skåne..

    SvaraRadera