tisdag 31 augusti 2010

En del av mig saknas .


Fy vad deppig jag är just nu .. Idag var sista dagen på vår semester och nu dröjer det några månader .

Vi hade sjuukt kul och jag hänvisar till min systers blogg för mer detaljerad läsning .
Har ingen skrivlust ,är ledsen för tillfället ,men det kommer gå över .! de kommer vara hemma och vänta på mig om några måndader .! det är ju trots inte allt för lång tid kvar på detta Nord Amerikanska äventyr .

Känner mig lite ensam ,har ingen här för tillfället förutom min värdfamilj, inget fel på dem ,de är underbara ,men jag har ingen Linda ,Ingen Mandy ingen Emelie ..
O mina vänner hemma som jag saknar är för många för att namnge ,men ni vet vem ni är .

2 kommentarer:

  1. Tack för en fantastisk resa tillsammans. Vi har sett och upplevt så mycket och du har tagit så väl hand om oss. Himla mysigt att träffa din fina familj och dina vänner. Jag är sååå stolt över dig!
    Njut av tiden i sol och värme, när vi ses nästa gång är det kallt och förhoppningsvis snö på marken.
    Längtar efter dig!
    Mamseluttan

    SvaraRadera
  2. upp med neas blogg då :D du kan ju inte hänvisa utan att skriva ut den ;)

    och du, upp med hakan! allt löser sig! du som alltid är så positiv annars :)

    SvaraRadera