torsdag 9 september 2010

Blommar .!

Lycka regerar än en gång i mitt hjärta .!

Det är Mercedes Benz Fashion week i New York ,vilket innebär as mycket vackert folk överallt ,feta fester och Justin Timberlake :) .
På Lördag blir det fest i Empire State Buildning ,med lite catwalk o annat modegrejs om jag förstått rätt ,ganska häftigt .

Och imorgon är en stor dag .två viktiga besked kommer att slutas:
1. Jag kommer veta vilket datum jag åker hem från staterna .
2. Jag kommer få veta om Linda kommer hit sista helgen i månaden!

Haha just det ,det hände en sak förra veckan .Men vågar inte riktigt skriva det så här öppet på nätet .så skicka ett mejl om intresserad så kanske jag berättar . New York finest ,om ni förstår uttrycket .

Mer då .? HUMMMMMMMMM . New York Scevenger hunt på söndag . 400 au pairer från NY ,NJ och Connecticut ska samlas på Manhattan och leta saker . sket i det när det var i Boston för några månader sen ,för ärligt talat är det väl en lek som barn ,och fattiga håller på med .men nu måste jag ju träffa folk ,o min LCC kommer ju presentera mig för au pairer i mitt närområde.

Annars träffade jag CP mycket folk förra helgen ,först förfest i en lägenhet på Manhattan och sen ut på en klubb . (kom hem 8 på morgonen när min värdfamilj satt och åt frulle).

Mer ... nää ,jag tänker mycket på folket hemma ,börjat tänka på hemfärden ,börjar bilda mig uppfattningar om hur folk har förändrats hemma ,undrar om min säng är lika skön som jag minns ,saknar alla mjölkprodukter hemma ,mjölk ,ost ,filmjölk , gräddfil ,vispgrädde ,undrar hur många som kommer spy på mitt snart axellånga hår ,undrar om julruschen på väla ens kommer kunna mäta sig med den jag snart kommer uppleva på Manhattan ... ja det är mycket som jag längtar hem till . Senare kommer jag väl skriva saker jag kommer sakna ,för just nu är den listan kort .Ungefär som lumpen ,ja menar ,hur mycket av den saknade man när man PRECIS hade muckat .? Grönpåsarna .? nä verkligen inte ... Men jag vill inget annat än tillbaka till den omgivningen just nu .!



På cape Cod för några veckor sen när jag precis lärt mig åka wakeboard

2 kommentarer:

  1. Avis, jag vill också testa wakeboard. :/

    SvaraRadera
  2. Det ser rigtigt hääärligt ut.Gillar din stil o din glädje..Jaha du har du något du vill berätta?? e litta nyfiken he he..Älskar dig min underbare påg,,,Goa kramisar pop.

    SvaraRadera