onsdag 22 september 2010

ja, nu vill jag

JAPP .Konstigt ,jag fick bara lust att blogga .! IHHhhh skit kuuuuul jag kanske blir känd för jag delar med mig av mitt värdelösa liv .! jaaaaaaaaaaaaaaaa ...

HAHA LOL som man säger . Det regna nyss ,o jag lyssnar på tracy chapman .as nice .! blev dock lite (pinsamt nog) chockad idag . har lyssnat på ... Tracy i många år ,o alltid trott det var en tjej .men så såg jag en bild idag för första gången ,o bar "what the ...?" är den kille alltså .? haha ,återigen LOL . (Lots of Love ...Right?)

Mer då ,Mäster Linda kommer FINALLY på fredag ,o über bra news ,hon kan komma "tidigt" typ mellan 5 och 7pm kommer hon hit .!! då blir det middag med fam, sen drar jag nog ut henne till The Promenade och förtrollar henne med en glass och Manhattan Skyline vid mörkrets intrång .

Sen pååå lördag var det tänkt (trodde jag) att vi skulle till Empire State Building igen ,men ICKE .! det är nån tomte i gänget som fyller år ,så vi ska till en annan klubb ist .15.000 sq ft. stor . du kan ju själv räkna ut hur mycket det är ,3 feet är en meter typ ,o jag fick knappt godkänt i Mattumateik o pallar inte .

HMMMMM läser star wars som en jävla ... ja nu får jag ju inte använda det uttrycket jag vill så som en ... som en som en ... ner knarkad hora som desperat försöker köra in nålen för 12 gången .? ja det var nog lämpligt .

SD då ,pallar man ens starta en diskussion om det .? nä ,gör det enkelt ,stödjer inte dem ,o det är tragiskt .så .det får räcka ,ärligt talat bryr jag mig mer om att jag börjar få hål i mina skor ,o jag vill inte köpa nya ,för jag älskar mina skor .

min fot gör ont .. tror inte jag sagt det .? nä ,haha ,tror nåt har hänt med den jävla Sesamoiden (minns ni .?) som hamnade i trubbel strax innan min födelsedag .aja ,fortsätter springa o knappra kanel så försvinner det säkert x .

Siktar på ett långt inlägg idag ,ingen uppfattning om hur mycket man måste skriva för att det ska bli långt ,men vi kör på .
Just det ,jag pallar inte lägga upp festbilder ,har inte ens tagit fram kameran o kollat på dem .
nåt kul ,nämnvärt som hänt .? hmm ... vafan ,jag längtar hem ,jag är redo alltså .jag trivs här ,men efter att ha lämnat livet i Boston är jag inte jäääätte sugen på att starta om ett helt nytt socialt nätverk .nu har jag ju gjort detta och träffat så jävla mycket skönt folk ,sandra , sandra ,dan ,ben ,da did ,carro ,romy ,kirwin .. ja ,jag kan inte nämna alla ,men många är de .men jag saknar tryggheten från hemma .jag vill vakna o kunna ta min 740 till coop forum ,köpa en jävla billys pan pizza och bara ,betala med kronor .! traska runt utanför knutan som en jävla arbetslös blatte och bara njuta asså . helsingborg är så jävla nice ,o fy fan vad jag ska uppskatta den när jag kommer hem . men ja ... efter ett tag tröttnar man ,vi vet ju alla hur deppig man blir när man är på samma ställe för länge ... o gissar på att min gläjde över att vara hemma kommer irritera en del ,o då dår ni vara irriterade :) .

så jävla nice att snart bli klar med dagboken också .! haha jajemen mormor ,Lilla Röd är ett pågående projekt .! dock kommer den nog inte bli tryckt ... finns nog bara en person i hela världen som jag skulle låta få reda på allt som står där i . OH ,just det ,det påminner mig .om jag dör ,läs inte min Lilla Röd ,NÅGON . bränn den . Jag planerar inte att dö ,men vi vet ju alla att nästan inget blir som man tänkt .

Mandy har inte det så jävla bra i Cali .Spindlar och bög överallt .. vi pratar varje dag och jag saknar henne .

jag har hört (eller sett) att panten på burkar hemma har gått upp till en krona .? är det det yttersta beviset på att kronan VERKLIGEN sjunker i värde .? ja menar ,saker blir ju dyrare eftersom kronan blir svagare ,men när panten på burkar stiger ,då jävlar är det illa . haha .det måste vara det sista man ökar i ett land när ekonomin suger lika mycket mycket som en avslagen öl ,panten på burken .HAHA .skit kul .

o jag måste säga ... Jag har kollat Kungarna av Tylösand idag . Asså ,jag vet inte vad jag ska säga .är jag ärlig tappar nog många respekten för mig ,o ljuger jag ,ja ... då ljuger jag .äh ,jag drygar .jag säger inget .

Svenska New York fruar då ,eller vafan det heter .DET är ju skit kul :D "detta dödar allt säger min man ,hiv bakterier och sånt" .. haha klockren kommentar . så klart kollar jag på det eftersom jag känner igen alltjävlating . as kul .

vet ni vad .? jag tycker folk borde blogga en gång om året . shit vad kul det hade varit .då hade det nog sett ut så här:


------------
Eriks Blog 2009:
Fan detta året sög asså ,bruden var otrogen med Nicke efter 3 månador... förbannad ,skit ledsen en stund .men det gjorde inget ,jag träffade Mona sen ,o däremellan klippte jag mig och skar tummen, den ser infekterad ut .
ska till jobbet snart ,just det ,jag har fått jobb . borstar tangentbord på McDonalds ,chefen ville snacka idag ,så måste komma in lite tidigare .
Mamma fick ju bröstcancer ,men den försvann o tutten blev plast . var ledsen ,men nu är jag glad .
hörs snart .!
PEACE BRO

Eriks Blogg 2010:
öh ,vafan har jag skrivit .? hände allt det förra året .? känns som typ 5 år sen ,det enda jag fan inte kan glömma är tummen asså ... visade sig att den hade nåt skit ,så fick typ ta hud från rumpan o sätta på istället för den mögla typ ,skrämde skiten ur bruden ,ja jag är lite bög nu förresten . Sitter här med min pojkvän i Malta o plötsligt vibrerade min "bloggdildo" i fickan o bara sa åt mig att bloga typ ..
hörde ni om Donken skandalen eller .? ja det måste ni gjort ,det finns ju inte längre .! blev ju våldtagen av chefen ,hela jävla McDonalds stängde . o jag fick Cuba .! de bara gav mig en liten ö nånstanns på andra sidan ,ja vafan är det ,indiska oceanen .? döda havet .? där alla pirater bor . höhö .
Nä nu blir det dopp i poolen ,innan den blåa färgen från den killens badbyxor sprider sig för långt ,hörs om en år .!

------------

hahanä jag vettifan.. är trött nu asså ,nu blirre sova .

Guten nacht .!

4 kommentarer:

  1. Du är allt en rolig prick...och äåvn MIN son. Roligt att du kriver...men vem är tokbollen Eric eller har du hittat på det?
    Längtar mycket efter dig! Ha det så mysigt nu när Linda kommer och förgyller helgen.
    Hälsa Mandy så gott från oss.

    Pussisar mamseluttan

    SvaraRadera
  2. Men Johan då! Tracy Chapman ÄR en tjej, inte en kille ;D hahah

    SvaraRadera
  3. jag tror att 50öres panten försvinner efter som att 50 öringarna inte gäller från och med den 1a oktober :P

    SvaraRadera
  4. Johan det låter nästan som att du är påverkad när du skriver detta inlägg, eller har du glömt bort hur man använder det svenska språket.

    Men du längtar FETT tills du kommer hem till sverige, ska bli undervart att få träffa dig igen! ta hand om dig så länge, sverige finns alltid här så enjouy Brooklyn och NYC!!

    stora kramar och kärlek

    SvaraRadera