söndag 12 september 2010

Trump Towers

Så .. Igår var det utgång .Det var först sagt att det var Empire State building som gällde ,men icke .(istället visade det sig att det var ju där vi var förra veckan, haha) .Så ,det var Trump Towers World Bar som gällde .Uppskrivna på något som säkert var en exklusiv lista följde vår sällskap på 23 pers med vår lilla flockledare och promotor Kirwin in.
I samband med Mercedes Benz fashion week här i NY så var det pompa och ståt som gällde .full smockat med vackra människor och CP hög musik . Efter en timme ungefär byttes musik till en mer chill och "gångbar" musik .då var det dags för själva mode delen av kvällen .Sexiga modeller gick ner från en trappa och visade upp smycken och kläder och ofantliga blixtar brändes av av fotokåta fotografer . Det var jääävligt coolt asså .Dessutom så i toakön var jag tervlig mot en lite äldre dam ,"vad gjorde hon där" tänkte jag .Jo då visade det sig att hon var designern som designat alla smycken som modellerna bar just igår kväll ,lagom coolt .!

Jag passar bättre och bättre in i denna mycket speciella stad ;) .

Kirwin är för övrigt killen som fullständigt äger sönder denna pyttelilla Ö med logiskt sett för mycket betong ,stål och glas.
Han är så skön asså .! Det är genom honom jag lär känna alla här i NY och New Jersey . Nu har vi varit ute två gånger ,o det blir bara bättre och bättre . Nästa helg ska jag ta med min lilla lumpar digitalkamera ,så ni ska få se hur det nya umgänget ser ut i NY .!


LINDA KOMMER HIT .!
Jajemen ,sista helgen i September sätter hon sig på sin älskade greyhound buss (tror jag) och glider ner hit .Då ska jag visa hur man festar med stil!

Idag har jag varit på mitt första au pair möte här i NY . Jag träffade min nya LCC ,bla bla bla ,sen stack jag ,Dan ,Ben ,Kirwin ,Sandra tre tyskar och en brasialianska till donken ,käka en välförtjänt brunch ,sen hem till Kirwin o stirra film .

Snart kommer info upp om vilket datum jag dyker upp i Sverige igen :) ... Tiden går fort .!!

1 kommentar:

  1. Det verkar som om du har det riktigt trevligt hjärtat! Jag ser framför mig hur du trivs på de ställen du nu festat på. Ha det så jätteroligt, men....take care.
    Vad kul att Linda kommer och hälsar på dig. Hälsa så gott!
    Vi har städat ditt rum idag...jag och mormor. Det blev sååå fint!
    Älskar dig,
    Mammis

    SvaraRadera