fredag 10 september 2010

Gudar

Ja ni brudar vet ju det det känns att avguda någon ,blekfisen från twilight o hans kompis "naken grisen" ,eller BP innan han blev skäggig ,den fulla piraten ,eller blondis från Sagan om ringen . Listan är lång .

Då bör ni veta hur jag känner ,när Volbeat ,Igår släppte sitt nya album ! så som ni känner för dessa fiktiva människor ,känner jag för detta äkta band .FY fan vad bra låtar det nya albummet innehåller . Med undantag för en låt . Evelyn ,den är så dålig så jag tror jag ska börja gråta .de har lånat in en sångare från ett annat band ,som bara brölar .han låter som en dräktig älg som som spyr upp nåt ritkigt äckligt .FY . I övrigt är resten av låtarna skit bra :D .!!!!!!! WIIIIIII

Men man måste ju så klart gilla denna typen av musik ,sitter man o gungar huvudet till ICP så lär man väl inte gilla detta .. om man inte som mig är extremt eklektisk .!



Fallen, svin bra .!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar