fredag 6 maj 2011

"lite i alla fall!"

Hej alla glada ! ni 4 trogna läsare som trots min frånvaro ändå beslutsamt häckar på min blogg minst 2 gånger om dagen för att i tro och hopp om onödig läsning ska få er dos av ... ja precis just det ,onödig läsning :p ..

Jag och Sandra har bokat Cali resan i veckan !!! OMG Lycka som står mig upp över öronen !
Vi hittade ett mysigt hotel i Redondo (?) beach och där ska vi tillbringa 9 dagar kärast i världen !! <3

Jag befinner mig för tillfället i Sundsvall hos gruppkamraten Niklas Backman ! mitten av Sverige och det mest norrut jag någonsin varit :)

Ikväll blir det grillning och sedan krogen ! jag undrar om de kommer att ha svårt att förstå mig när jag bäställer en stor pilsner i baren .. hmm spännande !

Freak freak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar