måndag 23 maj 2011

"Ny header kanske?"

haha ja det är kanske dags med en ny header ? Jag valde ju bara denna coola bilden på skunken i vintras eftersom jag kom hem från USA och behövde en som inte fick er att tro att jag bodde kvar där fortfarande ,och jag hade inte riktigt ork att göra en ny och fick aldrig ork till det heller ! så skunken är kvar där . Tror jag ska ta en sommrig bild på henne när jag är hemma på Neas student och byta ut headern till en mer säsongsriktig bild !

Kul att jag bloggar redan igen va ? "Nu måste han ha något spännande att berätta" tänker ni säkert ! Men icke . Jag tog bara tillfället nu när jag sitter på soldathemmet och har precis skypat med min underbara flickvän som kommit hem från Washington D.C., att skriva på bloggen :)

Hmm jag tränar och springer väldigt mycket ! det är skönt och mysigt . Står högvakt eller är ledig och så ser min sommar ut .Så kom gärna till slottet och spana in Gevärsposten ! (jag)

Puss puss bloggeeeen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar