måndag 27 juni 2011

"Neun und dreißig"

BLA BLU BLIII !
nu är det bara 39 dagar kvar tills jag får träffa Sandra igen :)
Det är sommar i Stockholm men lik förbannat så regnar det ändå .. tycker att när man åker på semester utomlands så regnar det aldrig ? Det är nog bara i Sverige det regnar sommartid .. Aja ! California och Vegas is coming up ! då ska jag mysa tills det gör ont !

Idag har jag varit ledig . Gått en sväng i den Kongliga Hufvudstaden och njutit av sommaren i sin helhet.
Jag sprang väldigt mycket fram tills för 2 veckor sen ,då hände något . jag vet inte vad ,tror jag hamnade i en sorts sommarkoma typ .. orkar inte mer . Ska basta och raka mig ikväll ,mysigt :)
PUSS

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild på dig! Det är min son det <3

    SvaraRadera
  2. Jättefin bild! <3 Vacker är du min man!

    SvaraRadera