onsdag 3 augusti 2011

"Max 23 kilo!"

Hej alla glada!
Jag är EXTREMT glad denna dager : Semestern har börjat och jag är hemma i rapsdoftande skåne och på fredag åker jag till Cali med Sandra! Helt sjukt .Hela detta året ,bokstavligt talat , så har jag väntat på denna dagen . i över 200 dagar har jag gått och väntat väntat väntat. Nu har jag packat nästan allt och kryssar av från min packlista.

Jag och pappa har haft seriösa boys nights denna veckan ! god mat i form av tacos och Gratänger och sjukt manliga filmer om romare och datorspel ! YEAH ! MANLOVE .

Min dator gick sönder för ... tjaa cirka 4 veckor sen ,och min kära mor som var på besök tog med den till Helsingborg efter deras besök i huvudstaden . När jag kom hem på semesterns första dag (även HBG festivalens andra dag) fick jag min dator igen :) det var dock inte förrän dagen efter ,alltså i lördags som jag började pilla på den . det tog EXTREMT många timmar . seriöst ,jag började installera programen som krävdes på förmiddagen , lät den tugga heeela dagen ,gick på Transformers 3D med papps och fortsatte sedan installera prylar på datorn till typ 8 på söndag morgon ! då hade Sandra kommit hem från sin utekväll och precis som på den gamla goda tiden somnade vi med skype igång.

nu håller jag på med min FANTASTISKA iPHONE. helt otroligt är APPLE och ITUNES. hoppas Apple har arbetare som bara sitter och högfärdigt googlar på alla sina copyrightade namn och hittar min blogg ,sedan klistarar de in all denna texten på goole translate och läser denna meningen :

"ERA PROGRAM SAMT PRODUKTER ÄR OTROLIGT OMSTÄNDIGA. MVH OTROLIGT OANONYM ANVÄNDARE."

Varsågod mina kära läsare ,bara att citera om ni vill .

jag hänvisar till Sandras blogg för aktuella uppdateringar nästa vecka .jag vet ju hur ni häckar på min blogg och uppdaterar var tionde minut i hopp om mer ordbajs från mig.

KRAM !

1 kommentar:

  1. :))) Underbart att ha dig hemma :)))
    Har rigtigt njutit av att ha desse dagarna med dig <3 <3 <3 Älskar dig min goe påg Kram pappa.

    SvaraRadera