torsdag 4 augusti 2011

"...Äntligen"

Ja mina vänner. FY FAN VAD JAG HAR TJATAT! och imorgon ,om bara några timmar börjar min resa mot vad jag längtat efter hela året. kan ni fatta? asså jag kan inte ens ge ett exempel så att ni skulle kunna förstå min frustration ,min längtan ,min saknad , min kärlek! nej ,ni förstår inte .och trots min otroliga lingvistiska förmåga kan jag er förmå att förmedla mitt hjärtas längtan och mitt sinnes fulständiga galenhet . Jag tror mitt hjärta har damp och har suttit fastspänt i en stol i 6 månader. imorgon ska vi ta bort spännbanden och låta all damp dampa loss i fri takt !
Eufori, Nirvana, himlen, extas ... kärlek .



Nu kommer jag Sandra <3

2 kommentarer:

  1. Jag älskar dig Johan!! <3 Äntligen är det dags! Jag är så sjukt nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!! <3 Jag längtar efter dig och nu är det äntligen dags att ses!!!

    SvaraRadera
  2. Du skriver så sjukt fyndigt och bra!
    puss

    SvaraRadera