torsdag 21 april 2011

"Grattis"

Tjo tjo tjo !

Nu är påskledigheten äntligen här och jag är i Helsingborg ! jag landade 22.30 i tisdags, pappa hämtade mig och vi körde hem!
Helt undedrbart att få sova i sin egen säng.

Igår vaknade jag halv 6 (!) och eftersom min flickvän är i Florida på semester så har vi varit inställda att inte kunna prata på hela veckan, MEN VAD HÄNDE ! jo hennes vännina hade sin dator med sig ,och efter att de varit på en mysig båttur igår så skypade vi ! visserligen var klockan 23.00 hos henne och 05.00 hos mig men naturligtvis var det inga problem ! hon var så fin och så solbränd ! helt underbart <3
jag kunde inte somna om så jag gick upp ,lyssnade på musik och packade lite prylar jag skulle ha tillbaka med mig till stockholm på måndag. Sedan tog jag bussen till Ödåkra, hem till mamma . jag hade lämnat nycklarna hemma innan jag ryckte in i Mars så jag stod som en idiot utanför den låsta dörren och undrade vad jag skulle göra .. så jag ringde och väckte Ville ! chillad hos honom tills han piggnat till och sen körde vi till väla för att hämta nycklar från min söta syster !

På kvällen firade min födelsedag (en månad för tidigt) med god middag och många gäster !

Inatt vid 04.00 skypade jag med sandra igen och det är alltid lika underbart !
Idag ska jag och mamma till Väla och sen ska jag och Linnea nog till nya Swedala som öppnat i Löddeköping :D !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar