onsdag 6 april 2011

Kärlek

Hejsan! Sandra som skriver. Tycker synd om alla Johans (fyra) läsare eftersom Johan inte riktigt kan uppdatera bloggen så mycket!

Om 4 månader ses jag och min älsklings baby igen! Då bär det av till Cali tillsammans för en liten semestervecka. Ska bli så skönt att bara få vara tillsammans utan massa annat.

Jag saknar honom jättemycket och tänker på honom varje minut! Önskar att tiden kunde gå fortare så jag får krama om hans underbara kropp och kyssa hans mjuka läppar!

Du är mitt allt!
/Mästarinnan

4 kommentarer:

  1. Är det sant att det bara är fyra läsare? Hur vet ni det?

    SvaraRadera
  2. Haha, Jag har ingen aning. Men det är ju vad Johan säger :P

    SvaraRadera
  3. Mamma är en....vad kul att du skriver Sandra. kram

    SvaraRadera
  4. Haha men herre Gud ! Ett överrasknings inlägg ! O Gud vad lång tid det tog innan jag märkte det xD haha jätte fint baby , snart kan vi pussas igen . Bara 4 kvar , o siffran 4 är ju jätte liten !!

    SvaraRadera