måndag 4 april 2011

"Längesen !"

Hej mina 4 trogna läsare som trots min extrema frånvaro sitter vid datorn varje dag och håller tummarna för att jag ska blogga !
Nu har jag inte skrivit på länge , och det av en anledning : det händer inte mycket i mitt liv som jag får skriva om ! Ända se jag ryckte in i mars har jag varit kvar i stockholm . Jag pratar med Sandra varje dag och det är helt underbart ! För var dag som går är jag en dag närmre att få börja mitt gemensamma liv med henne i Stockholm . Mamma skickar ständigt paket hem ifrån med prylar jag behöver !
Till påsk är jag ledig en hel vecka ! Då blir det en hel vecka hemma i Helsingborg och mycket tid med mina polers ! Update på vad som hänt kommer efter påsk ;)

Jag fick brev av min flickvän idag ! Inte hennes tur men on skrev ändå , underbar överraskning :)
Snart fyller Sandra år och i helgen köpte jag hennes present (A) ...

4 kommentarer:

  1. Så fin liten uppdatering du gjorde Johan!! <3

    SvaraRadera
  2. Haha tackar ! Jag började känna mig skyldig som inte bloggat på så länge :p

    SvaraRadera
  3. Det är en vana att följa dig varje dag. Men, du får säkert inte berätta om vad som händer om dagarna. Är på väg till posten och ska skicka ännu ett...paket. Puss

    SvaraRadera
  4. Haj min på :) jag följer dig varenda dag..ska bli kul när du kommer hem till påsk.kram pop

    SvaraRadera