tisdag 17 november 2009

Äta

Nu är jag i Halmstad! efter en mysig helg med farmorfrukost och mormor kalkon så är jag MÄTT. men nu är jag hungrig... Ska kankse kanske träna idag, är ju i Halmstad så jag lär på pröjsa ryp 1203i124 spänn för att ens få röra wight watchers hantlar typ. Annars har baby köpt massa möbler till sin lägenhet, mysigt .vi byggde en byrå (?) typ igår kväll . idag ska vi ... nog äta på Harrys .!

Jag fick min bok igår! dock inte i det skick jag förväntade mig .jag fick inlagan, dvs. Alla sidor i en hög. inte limmade alltså .och så fick jag fram,rygg och baksida för sig .men jag lade helt enkelt bara inlagan i omslaget så ser man precis hur det blir . det kommer bli fett!

min dator är sönder så den ska skickas in på reparation .... ringer dem på torsdag!

GOAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar