tisdag 3 november 2009

New beginninG

Såå då har jag skapat en ny blogg .! den kommer vara minst lika sammanhängande och säkerligen lika ful i mun ... om en blogg nu kan anses ha en mun .en röst har den väl ialla fall .? eller ... ja ,nä inte det heller förresten .text ,ord har den .! den kommer vara lika ful i text. ORD.

så vad har hänt: jag åkte hem Från hALMSTAD idag .släppte av snuttePOO på LBS och däreftor körde jag hem hem .sov en stund på eftermiddagen ,drömde fett med mardrömmar: Jag var typ jigsaw ,jag annordnade skumma SAW mord. men så slog de slint ,en snubbe skulle kolla in i en webbkamera så skulle hans huve sprängas men han blev bara lite blödig .så började han jaga mig och jag var skit rädd .sprang runt i mitt hus iklädd en svart kåpa .!

sen på kvällen skapade jag en ny blogg och nu skriver jag i den ,fast när du eller ni läser detta så har jag redan skrivit detta .

måste jag också nämna att jag ska leva ett nyttigare liv nu då .? tydligen har jag blivit hotad om nånting så nu ska jag sluta äta "Potatis, solrosolja, kryddblandning (salt, maltodextrin, smakförstärkare (E 621, E 635), socker, jästextrakt, lökpulver, gräddpulver, persilja, arom, kryddor (bl.a dragon), surhetsreglerande medel (citronsyra, äppelsyra), dragonextrakt)" samt "Socker, glukossirap, gelatin, majsstärkelse, syra (mjölksyra), aromer, vegetabilisk olja, färgämnen (E 120, E 160a), ytbehandlingsmedel (bivax, karnaubavax)".

Vad mer .... Simpsons är jävligt kul och jag saknar min baby... babyLove då alltså ,inte en baby som i "bäbis", mini människa ... min Baby Sugar Honey Love ThresEE

4 kommentarer:

  1. du är söt och jag har "hotat" med att om du blir fet vill jag inte vara med dig ;)

    ÄLSKAR DIG

    SvaraRadera
  2. och din blogg är fin baby :)

    SvaraRadera
  3. Hah xD tack sugar honey baby love .! BTW ,varför står det att du skrev inlägget 13:04 .? när min blogg inte ens existerade då ...

    SvaraRadera