torsdag 5 november 2009

To whom it may concern

Bara namnet kommer reta gallfeber på daj
men det skiter jag i, för du är ändå min tjaj

det är min blogg ,mina ord mina tankar ,jag skriver vad jag vill
men eftersom du är så söt och smart får du gärna tycka till

Det må hända att du bara är en person som vet vem jag skriver om
hon är bäst ,vackrast ,gulligast ,störigast ,mest irriterrande,
roligast ,underbarast(?) men hon är den jag bryr mig mest om!

Du vet att jag skriver till dig ,för du är det finaste jag vet
du är den enda jag någonsin skulle få för mig att skriva just det ,

ja du vet ,en dikt .en dikt om på enklaste sätt dig
dock är du inte lätt ,inte lika lätt som en dikt alls faktiskt .

Dikten må verka enkel ,men är jävligt svår
du sitter och skrattar av mina ord ,men jag tror inte du förstår!

dels hur tufft det är att skriva en dikt ,
dels hur tufft det är att få ner det bästa av dig utan att få svikt!


du vet att jag kommer skriva något dumt utan att vara taskig
vi vet båda om vad jag tycker mörker ,det kan var väldigt laskig(t)

Nu kom vi av spåret ,det var ju dig det skulle handla om ,min dam ,min kvinna
jag kom till halmstad en kväll och där var du ,jag gjorde mitt bästa men lyckades inte dig vinna

Eller ,gjorde jag det kanske ? det tog inte mer än en vecka
så var du på väg ner till mig och vi började häcka

nu har vi varit ihop i mer än en månad ,dock känns det som vi varit tillsammans längre
det har varit en händelserik månad: Ullared ,orgasmer och spasmer
bad ,öl ,vin och halloween
Kramar ,pengar och dengar
ett roligt brev samt en ny sked

som du ser har vi hunnit med mycket , och mina ord börjar ta slut
Det går inte en sekund utan att jag hoppas att vi inte gör slut

det jag vill säga är att vi har på börjat en på ,norska ,Reise
Jeg elsker deg.

Din Johan
Idioten ,retarden ,pojken ,skåningen ,älsklingen .

1 kommentar: