torsdag 21 januari 2010

ÅÄÖ

En hyllning till våra nordiska (tror jag) bokstäver!
jag älskar er ,vad vore mitt bloggande utan er.?
Min dator har kommit ... Jag trodde att det skulle ta två veckor, "yeah ,right" istället så kom den till Ödåkra 5 januari ... och Till Watertown kom den Idag :D
Fixar och fixar lite nu ,lägger in bilder osv. ska hämta barnen från skolan om nån timme .. Är förkyld och har köpt gymkort: vad tycker ni om denna dealen:
Ett årskort:
20 dollar i månaden, =140 kr ungefär.
Fritt nyttjande av solarium,
jag får ta med en vän varje gång ,
öppettider: 05.00 till 22.00!
det ligger 5 min härifrån.
dessutom fick jag en T- Shirt.

haha aldrig varit med om nåt liknande.

7 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk deal med träningskortet.Linnea blev allt lite avis med obegränsade soltillfällen...

    Vad mysigt att vi kunde prata med varandra och att du låter så pigg( trots ont i halsen och förkyld.

    Hälsa hela familjen!
    Mams, love

    SvaraRadera
  2. Hej Johan! Tiden går fort nu har du varit over there i snart 3 v..:-) Kul att höra att du trivs. Hoppas att ni kan få ihopa det hela gänget så att Malin kan komma över till er sida. Ha det bäst o krya på dig. Lycka till..:- Kram Malins mamma Helen

    SvaraRadera
  3. Haha hay Helen .! ja så fort vi alla kommit till rätta och kommit in i rutinerna ordentligt så ska vi fixa ihop något .!

    SvaraRadera
  4. Lycka till i USA din lilla lirare, trodde inte att du skulle komma iväg. Jag är så glad för din skull ;)

    SvaraRadera
  5. Glömde att nämna att gymkortet inte bara var billig utan jätte bra. Borde kanske flytta till USA för att gå ner i vikt :P

    SvaraRadera
  6. Hay DG .! haha jo då ,det är toppen här :D ja det var verkligen ett sjukt bra erbjudande jag fick :) sköt om dig mannen .!

    SvaraRadera
  7. åhh vad härligt ! och du WHAT A DEAL med gymkortet men de är skitbra gymmöljigheter här i usa.. det är najs!!!

    SvaraRadera