torsdag 28 januari 2010

hmm Harvard ...

an braa dag på gymmet ,brukar promenera i rask takt på löpbandet 30 minuter innan jag sätter igång med vikterna ,men idag bara sprudlade jag av energi! promenerade i 55 minuter istället ,och hde fortfarande energi kvar! köpte ett kosttillsktt igår som är jäävligt bra .nu ska man ju som känt inte förlita sig på sånt ,det kan ju även bero på min sköna sömn ,min grymma gröt frukost .en hur som helst ,det var as skönt att träna :) ..

vad händer annars .? joo har kollat lite på vd jag ska plugga .och just nu är jag inne på att läsa 3 credits på Mass bay ,en Washington D.C kurs .då sitter man i lektionssalen 3 gånger ,och lär sig om amerikanskkultur ,och sen åker man till huvudstaden en helg och får en fett bra guidad tur!
Och min andra kurs ,just nu lutar det åt någon form av engelska kurs på harvard ...mest bara för att höja på framtidaarbetsvigares ögonbryn när de ser på mitt CV att jag studerat å harvard. hehe ...

Oh just det ,visst är det lägsta oktantalet på bensin hemma ,95 oktan? jag har för mig det iaf.
i USA är HÖGSTA oktantalet 93 ,och de lägsta 87 tror jag ... haha .. tjena!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att läsa om din energi...den hoppas jag att den blir som en epedemi och den tänker jag inte vaccinera mig mot. Låt den komma bara...:)
    Det är låter som intressanta kurser du planerar att läsa.
    ha nu en riktigt trevlig helg och glöm inte den vadderade kudden på rumpan...Good Luck! puss och hälsa

    SvaraRadera
  2. O hjälmen på...Skepp o hoj....Trevlig helg..Kram Malins Mamma Helén

    SvaraRadera