söndag 24 januari 2010

BOSTON

En helt ensam helg! det var inte lika skönt som jag trodde ,nästan lite uttråkande att vara ensam ... men igår så åkte jag ,Hannah och Linda in till boston!
det sjukaste ever hände på tunnelbanan Christophe, du kommer dö av skratt av detta .!: en kvinna höjer rösten och börjar prata ,hon berättar att hon är arbetslös ,har minus 400 dollar på sitt konto och hon ber alla i vagnen om en liten slant . Hon berättar att hon har barn och att allt blir lite extra jobbigt eftersom hon har ganska dyra skor och en fin jacka . och då säger en annan tjej i vagnen: "sell your boots" .några små skrattar lite ,så säger kvinnan :" who laid that coment about that I should sell my boots? I should kick that person in the head with my boots!" .. haha ..

Annars var Boston hur niice som helst ,vi höll oss i Back Bay ,Prudential gallerian . lite finare affärer kändes det som ,men det var kul att strosa runt.
Just det! vi tog tunnelbanan ju ,men för att komma till shoppingen så fick vi ta taxi .och då sa linda åt mig att göra som de gör i filmer ,bara slänga ut handen i vädret ,så det gjorde jag ,och det kom en taxi direkt .! haha ..

Är fortfarande förkyld ,eller nasal iaf .hoppas det försvinner snart .
Så fort jag är frisk ska jag börja bränna fett på Gymmet! har redan gått ner lite i vikt eftersom vi äter så pass nyttigt i familjen!

LEEN

1 kommentar:

  1. HAHAHAH japp ;D det fick mig skratta ;D;D;D //ch

    SvaraRadera