torsdag 6 maj 2010

En lek .

Ja gud vilket väder det har varit på sistonne .! lite lite regn då och då ,men mesta dels varmt och soligt :) ..

Min träning går fortfarande skit bra ,shit vad härligt det är att äta massa frukt o grönt .! Inte ett dugg sug efter varken godis eller chips .
Svaret är enkelt : KANEL .
Japp ,kryddan kanel .det finns att köpa i pillerform ,och det minskar sötsuget och håller blodsockret på en jämn nivå .Det funkar .!

Ska springa till gymmet nu och fortsätta bli av med min "cooler" i mitten av kroppen .

Just det ,jag har ju blivit så jäävla brun alltså ,det är helt skadat ..

Sitter fortfarande inne med min helmlighet .Det dröjer nog inte många dagar nu .!

Livet leker alltså :) ..



Väldigt gammal bild på mig från "Lina tiden" .haha
Beardless ,men snyggt hår om jag får säga det själv .!

2 kommentarer:

  1. Ny header skit fin...jätte fina bilder som du o Linda har tagit rena mästerfotograferna...Ha en trevlig helg o min lilla tös blir 20...oj oj vad tiden går fort.Ha det bäst i va rädd om dig...:-)

    SvaraRadera
  2. Kaneltabletterna skulle jag behöva...jag som är en gottegris :)
    Puss

    SvaraRadera