söndag 23 maj 2010

The hangover .

jag vet inte hur jag ska börja .? ni vet skylten ,"welcome to fabolous Las Vegas"? .den ljuger inte ,Vegas is fabolöst .! fy fan vilken helg ..

Och ja ,what happens in vegas stays in vegas ,det är också sant .! Haha nä men kommer berätta lite iaf för er när jag kommit hem ,duschat ,sovit och druckit vatten !

En liten påminnelse till mig själv bara ,vad jag verkligen MÅSTE berätta om :
*Coyote Ugly besöket och Brad Pitt mellan benen.
*Min röv ,lokalkändisen.
*Stratosphere och "karusellerna" 350 meter upp i luften.

Det där är min lilla top tre lista .! utvecklar mer i dagarna .! haha loooovelyy ..


Sitter på flygplatsen just nu och väntar på att få åka hem .. klockan är 21.50 vegas tid ,00.50 Boston tid och 06.50 Svensk tid . Idag har varit en bakis dag alltså ,fy fan vad jag har varit trött ,seg o törstig .

1 kommentar:

  1. Kan knappt vänta tills du nyktrat till och kan berätta om din weekend. HUR har det gått med den nya suiten?? Har du den med dig hem? :))

    Vi hörs hjärtegrynet <3
    Mamma

    SvaraRadera