onsdag 5 maj 2010

Vädret är gott är det .!

Jajemen ,vädret de senaste dagarna har varit otroooligt .Lite regn visserligen ,men mest sol skulle jag vilja säga .
när jag vaknade i söndags var det 25 grader och det hade regnat hela natten .Tropiskt .? JAJEMEN .fy fan vad "kladdig" dag det var .men det var mysigt på sitt sätt det med ..

Igår var jag ute hela förmiddagen med Linda ,vi åkte till Walden pond och tog lite tjusiga bilder .sen vidare till en random bänk i Concord och bara njut av solen .Plötsligt kom det några regndroppar! men de pajjade inget .

Här sitter Linda



Här sitter vi i Concord




Linda vid Walden pond :)


Jag på bänken

Idag har jag ,efter att lämnat barnen i skolan ,legat och sovit på taket .Vi har ju en fett mysig liten ... veranda .? äh ,längst upp på huset kan man gå utomhus och lägga sig helt enkelt .där har jag legat i tre timmar och solat ,ätit färsk annanas och kännt doften av nyklippt gräs ... Summer is incoming guys .!

MMM Pineapple :D


Träningen går toppen ,det går inget annat än frammåt vill jag säga :D ..
Saknar dock att ha Danne ,Chrisse och Jokke vid min sida i gymmet ..

1 kommentar:

  1. Jag saknar också dina mysiga kompisar runt dig, hemma hos oss. Det var härliga tider det :))

    Johan, vilka underbara bilder ni tagit och jag gillar de dära ponden!! Såå vackert!

    Älskar dig, Puss

    SvaraRadera