tisdag 18 maj 2010

Nix

Nej tyvär så blev det uppskjutet .Helmligheten kommer hållas undan från allmänheten ett tag till ..

Avslöjas så fort jag kan .!

Och jag vet att jag varit dålig på "bra" blogginlägg på sistone . Ärligt talat så skiter jag i bloggen för tillfället . Haha .

Igår hände nåt jävligt kul ,En kvinna kommer och plingar på dörren .
- "Isn't it terrible?" säger hon .
- "ööhh yeah..what?" svarar jag.

- "What's going on at the moment .with all the killing ,and even the boy who got shot in Boston the other day".

-"ööhh vad fan..?" tänkte jag ..

- "I'm here to talk ".

-"......mhm ,about?"

- "do you ever wonder ... do you wonder if god has abandoned us?"

- "SKIT ,en jävla Jehovas tänker jag .!"

- No ,I have already made up my mind regarding that question" svarar jag .

Sen drygade hon på lite till ,gav mig en tidsskrift från Jehovas vittnen och sen låste jag dörren jävligt snabbt .

Jag låter gärna folk tro på gud ,varsågoda ,om ni finner tröst ,svar eller vad som helst . Tvinga inte på mig detta ,i ärlighetens namn ,trångsynta sätt och se saker på .

Haha hur som helst ,kul var det ,hon var lite knepig att bli av med ,men det gick .!

Födelsedag på torsdag ,Vegas Baby ... FY FAN vad kul det ska bliii .! får se om det blir ett inlägg efter vegas ,om vegas eller inte .

Ni vet ju hur talesättet lyder ;)

5 kommentarer:

  1. Tänkte bara titta in o önska dig en trevlig tripp till Vegas och samtidgt stämma in förskott i en gratulationssång med Jag må han leva, jag må han leva, jag må han leva ut i hundrade år, ja visst ska han leva, jag visst ska han leva ja visst ska han leva uti hundrade år. Ett fyrfaldigt leve HURRA; HURRA; HURRA; HURRA O du Skål ta me fan...Kramar i massor från sydligaste Skåne

    SvaraRadera
  2. Hallåjsan! Här kommer också en lite tidig gratulationshälsning, men jag sjunger inte så bra så det ska jag bespara dig.... Ha en riktigt bra tripp till Vegas och hälsa alla jag känner! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack helen .! ja imorgon blir det att skåla ;)

    Och tHenrik ,av dig önskar jag mig ett videoklipp där du (och eventuellt de andra) sjunger för mig ,skickat till min hotmail :D

    SvaraRadera
  4. Det ska jag se till om jag an lura av honom i kväll....håll koll på mailen.

    JAg skrev förhandsgrattiset under en annan dag, såg jag. Har du läst den?

    Stort GRATTIS och många långa grattiskramar från din lilla mamma. Saknar dig otroligt en dag som denna! Hoppas att paketen har kommit....

    Ha det nu så himla superduperkul i LAS VEGAS :)))

    Älskar dig mycket <3 <3 <3

    SvaraRadera
  5. GRATTIS!! Hoppas du får en underbar dag =)
    /janet, hannahs mamma

    SvaraRadera