måndag 3 januari 2011

"Bankman"

Först och främst ... Inatt . FY fan vad dåligt jag har mått . legat och svettats och snurrat runt och tänkt ,tänkt ,tänkt och tänkt .. jag har varit lite nervös inför idag eftersom det var första dagen på jobbet och jag visste inte vad vänta mig ,nojjig inför att jag inte skulle klara av den framtida arbetsuppgiften . Jag har tänkt på min flickvän .Det är nämligen så att vi pratade nog i ... tjaaa nästan 2 timmar igår tror jag .och det mina vänner räcker inte . Ni förstår att när man träffat sin själsfrände så måste man prata med denne hela tiden .när jag inte pratar med Sandra är det att jämföra med att en bit av mig saknas .Rösten till exempel .något väldigt viktigt !! och när jag inte umgås ,allra minst pratar med henne så är jag helt enkelt inte hel . Inte alls kul ,så just nu vill jag bara att du kommer hem Sandra och ger mig en kram och en puss .sen kan du åka iväg igen om du vill ..

när det var dags att gå upp vid 7 tiden (jag sov ju inte ,utan låg bara och verd mig) så var det inga problem .inte alls trött och dagen i "skolbänken" var hur lugn som helst .blev inte uttråkad eller trött .Längtade bara hem till min skypade Baby .. Men satt hon på skype ? nej . Då har hennes internet svikit oss ! PANIK ?!

ÄLSKAR DIG SANDRA <3

1 kommentar:

  1. Internetproblem i denna situationen är INTE OK. Gör allt bara värre. Hade åtminstone velat gråta tillsammans med dig på Skype idag.

    Längtar efter dig min älskling <3

    SvaraRadera