lördag 15 januari 2011

"välkommen till resursbank ,ni talar med Johan"

Då var det lördag ! och jag ska på dejt idag igen . Längtar !
Just nu håller jag åp att förbereda mig inför dagens aktiviteter ,och så fort hon hör av sig så börjar vi !

Jag fick min iPhone 4 igår .jätte kul ,jag är verkligen glad ! för då kommer jag kunna skypoa och skicka meddelanden till min älskling på andra sidan jorden varje dag . Det enda dryga är att nummerflytten inte sker förrän på tisdag ,så just nu ligger den oanvändbar på mitt srkivbord och jag hoppas att det blir tisdag väldigt snart !

Jag skrev mitt "kundtjänstprov" i torsdags ,som jag klarade med 82% rätt ! så fredagen följde tog jag mitt första mitt första samtal i kundtjänsten ! skiiiit nervöst ,men det var kul :D det var ett standard samtal : en kund osm fått avgift på sitt mastercard ,så det fixad jag :)

nu ska jag ner och värma ärtsoppa !

1 kommentar:

  1. Hej Johan,

    Kul att du kommit til Resurs Bank. Ta väl hand om våra kunder. De är de viktigaste vi har. Olof E - din kollega på banken

    SvaraRadera