tisdag 4 januari 2011

"litet inlägg till min flickvän"

Idag har jag varit utan min flickvän i 16 dagar och det gör jävligt ont .Helvete vad jag saknar Sandra .
Jag kan inte sova ,utan bara ligger där och glor i taket ,vrider mig hela tiden och kallsvettas . Dessutom la hennes internet av igår och det gör mig galen .jag klarar inte av dagen utan att få ha pratat med henne dagen innan ,och veta att jag ska få prata med henne igen på kvällen .
Jag slits sönder från insidan .jag håller på att dö .

Sandra ,jag älskar dig ,och inom en snart framtid kommer vi börja bygga VÅRT liv tillsammans <3


Ett underbart bevis på vår totala kärlek ,min och Sandras ID- brickor . Tillsammans för första gången och förenade för alltid

6 kommentarer:

  1. Gud vad jag älskar dig Johan <3 Mina ögon tåras när jag läser detta. Har hållt mig undan från att gråta hela dagen. Men nu kommer det. :( Älskar dig och tänker på dig hela tiden!

    SvaraRadera
  2. assa johan!!! sluta smöra. va har hänt? din blogg var iaf bra innan, skicka mail till varandra ist och dela inte med dig av slisket för allmänheten... grrr!

    SvaraRadera
  3. tack anonym jag tror jag vet du är ,och vänligen sluta läsa om det jag skriver inte passar ! en läsare mindre skiter jag i :) jag älskar min flickvän och kommer aldrig sluta smöra för henne ! absolut aldrig offentligt ! Älskar min sandra ,jag kommer smöra för dig resten av mitt liv <3

    SvaraRadera
  4. Håller med dig Johan, den personen kan skita i o läsa din blogg. Förstår att ni längtar efter varandra men Störst av allt är Kärleken o vips är hon snarti din famn igen din kära Sandra. Lycka till båda 2 detta fixar ni....kram <3<3<3

    SvaraRadera
  5. Om du nu tycker att det Johan skriver är sliskigt, varför läser du då? Det är ju den stora frågan alltså. Kan åtminstone hålla dina åsikter för dig själv om du inte har något vettigt att säga.

    SvaraRadera