onsdag 19 januari 2011

"tragiskt slut .."

en spännande rubrik brukar alltid ge mer läsare ! så nu efter oacceptabellt lång frånvaro från min livsviktiga blogg ,börjar jag med en breathtaking rubrik ! men känn er ej lurade . många trodde nog jag syftade på att det var slut mellan mig och Sandra .men det kan ni glömma ! Tillsammans är jag och sandra starkare än spindelnät som är 1 meter i omkrets. vår kärlek växer för varje dag och vi kommer närmre och närmre varandra . Många hade nog inte klarat av att vara ifrån varandra så länge utan fysisk kontakt .det bevisar för dem att deras kärlek ej är äkta .Jag och Sandra behöver inte fysisk kontakt .även om vi VILL vara nära ,så BEHÖVER vi inte .så enkelt är det ! vi har underbart kul på våra skypedejter och tiden flyger .det är som att umgås med henne !
Just det ,jag skulle förklara varför min headline inte var helt missvisande : Min nya dator som idag är 8 dagar gammal är redan nedpackad i förpackningen igen .det är nämligen så att det är fel på min fläkt ! så vad gör man ? joooo man skickar tillbaka denna ,får varenda krona tillbaka ,och hittar den uppgraderade modellen på en annan hemsida för 2.000kr MINDRE än den första datorn !
"jag vill tacka min vackra mor, och Henrik för deras underbara hjälp! utan er hade detta aldrig blivit verklighet!" ... Bokstavligt talat ...

mer mer mer ... jag trivs väldigt bra på mitt nya jobb ! otroligt trevliga arbetskamrater och jag gillar det jag gör :)

Imorgon är det gala ! den så kallade "resursgalan" . en gala för hela Resurs koncernen . Ska bli grymt spännande ! I dagarna kan jag väl lägga upp en bild på utstyrseln (uttalas UTSTYRSLEN) jag ska ha på mig !

1 kommentar: