lördag 8 januari 2011

*"Why is 10 afraid of 7?"

såå då har nästan en hel vecka passerat sen sist jag bloggade . Jag började ju min utbildning i måndags och nu har jag suttit i lektionssalen i 5 dagar .Lärt mig allt om Supreme card ,omläggningar ,omstarter och plockisar ... Det är tufft ,mycket som ska in i mitt lilla huvud ! Men vi är en härlig "klass" på 11 personer som ska nyanställas .

Sandra ,mitt huvudsamtalsämne i min blogg ,har varit utan internet jävligt länge . men det kom igång till slut och igår hade vi en skypedejt ! vi skypade i ungefär 9 timmar och det var helt underbart .det räcker inte till ,vi hinner inte prata klart om allt vi måste prata om ! det är så otroligt skönt att prata med min flickvän . hon är så rolig ,förstående och spännande ! Längtar tills hon intar Helsingborg och får träffa alla er ,mina vänner och familj .

Idag har Sara kalas .Så vid 4 tiden kör jag och Linnea till Ängelholm för att fira henne .
Min nya dator kommer på måndag ! WIHIIII !
På måndag ska jag även "extra jobba" lite ,men det berättar jag mer om på måndag ..
Imorgon börjar min första i en lång rad av privatlektioner i ett visst ämne ;) hehe ...

Nu plockar jag undan på mitt rum ,möblerar om liiiiite och tittar på min baby när hon sussar så gott i Bellmore genom skype !



Här är en smygisbild på min älskling när hon instruerar hur en leksakskikare fungerar !


Jag och födelsedagsbarnet !




*"Beacause seven eight nine"
(Get it ,seven ATE nine?)

5 kommentarer:

  1. Jag gillar inte att vara borta från dig. Och vill du veta en ska. Jag vill bara mer och mer åka till Helsingborg på grund av staden. Känner att jag på något sätt vill flytta dit! Hade varit så mysigt. Så långt ifrån Götet är det ju faktiskt inte. :D

    SvaraRadera
  2. Korrekt är "Why is 6 afraid of 7"!!!! ;)

    SvaraRadera
  3. nej ,det är 10 .efter som 10 är nästa siffra i talföljden . 6 har ju redan varit ,så den är säker .10 kommer efter 9 ,alltså är den nästa att bli uppäten .

    SvaraRadera
  4. Men varför är han då rädd för 6? han borde va rädd för 7 isåfall som äter upp alla. :)

    SvaraRadera
  5. ja det har du rätt i ! där är ett fel av mig xD

    SvaraRadera