måndag 24 januari 2011

"En flaska vin och en tvångströja"

tänkte hålla mig väldigt kortfattad !
Jag har ingen vidare blogglust ,inte så direkt att jag är ute på ett fett äventyr på andra sidan atlanten och gärna delar med mig av min tillvaro .nej jag är hemma och jag jobbar . hel dagen jobbar jag ,sen är jag trött och vill inget annat än att prata med min flickvän .

Jobbet går bra ,det är kul och man lär sig fort ! i helgen ska jag till göteborg ,dels för att fira Christophes födelsedag ,men även för att träffa min svärmor ! Börjar bli lite nervöst ,men det ska bli kul att träffa dem alla ! förhoppningsvis har saga och fredrik blivit av med sina förkylningar ! det lär ju bli kramkalas :D !!

nu somnar jag med skype igång ,besatt som jag är vill jag kunna kontakta min själsfrände när som helst på dygnet <3 (vilket nu även är möjligt !!! med min nya iphone kan vi ha kontakt NÄR SOM HELST utan en klumpig dator !)

3 kommentarer:

  1. Åååh, älskling. Älskar detta inlägget! :)Så söt är du <3 Ska bli kul att höra hur eran dejt går till helgen :)
    Love you

    SvaraRadera
  2. Kärleken är underbar! Längtar tills vi får träffa dig Sandra :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det ska bli så roligt att få träffa dig! Saga och Fredrik åker dessvärre till sin mamma imorgon och ska vara där en vecka. Vi får väl se om dom har möjlighet att komma hit och träffa dig. Synd att inte Sandra är med också...
    Kram från svärmor

    SvaraRadera