tisdag 1 februari 2011

"tingstadstunneln har jätte bra täckning!"

Jag har fått klagomål på att jag är dålig på att uppdatera ... Well ,ända sen jag lämnade USA har ni blivit dåliga på att både kommentera och besöka ! Nej så här får man inte göra ,jag tar på mig all skuld ,så fortsätter vi vårt sköra förhållande över internet ... jag skriver ,ni läser , alla njuter !

?

nä seriöst nu då ! (eller inte)
Helgen var asbra ,jag for till göteborg efter att ha hämtat ut min nya dator i ängelholm .
Sandra var med min hela vägen på skype genom iPhonen (hurra för iphone och all kommunikation den levererar).
2 timmar och en kvart senare var jag framm i kungälv ! träffade christophe med flickvän sandra och lite senare chris! Lördagen bestod av att super nervöst traska ut på den hala parkeringen och krama om min svärmor för första gången !! jag citerar henne : "det var overkligt att se honom när han gick där på parkeringen, det kändes som att jag redan kände honom". Och jag håller med ! det kändes som vi träffats förr ! Underbart tevligt hade vi . Med svärmor var även sandras syster Malin !
(och två söta kusiner satt i baksätet)vi åt ching chong food hemma i huset med styvfar Christian, förlåt Sliskian menar jag ju så klart !

De var helt underbara och det var overkligt att få slänga sig i sandras säng och krama om gammelnalle ...

Jag har alltid fått höra att sandra varit besatt av USA länge ... detta är väl bevis nog ?






PÅ kvällen var det fest ! DÖNA ,ovh nu har jag ont i halsen. jäte ont :'(


Party people

1 kommentar:

  1. Så underbart att du varit hemma hos mig (utan mig) och träffat min familj <3 Längtar efter då vi ska göra det tillsammans!

    SvaraRadera