tisdag 8 februari 2011

"Innan jag går ut med hunden"

Jag vill börja med att säga en sak:
Glee är en jävligt bra TV serie. Jag började sträck kolla den nu i veckan. Och eftersom min flickvän är en av europas största bloggare så ska jag genom min blogg låta er veta att det var JAG som fick henne att börja kolla ! oavsett vilka hemska fruktansvärda coola lögner hon skriver ,så var det jag som låg bakom hennes förmodade nya beroende . I'M THE REASON ! så istället för att ni också tar efter Sandra och börjar kolla Glee ,Kan ni alla kommentera hennes blogg med "gud vad grym pojkvän du har ,han fick dig och oss att börja kolla på en as grym serie" . Deal ?

Idag skiner solen ,vilket jag älskar .Jag behöver lite solsken idag .

EN sak till ,varför har jag tappat läsare sen jag flyttade hem ? serisöt är inte ett liv i Hlesingborg lika spännande som fester på manhattan ,balett i brooklyn ,eller promenader vid East River ? .... Okej ,jag har svarat på min egen fråga . Jag är dock tacksam på min trogna fanclub som säkert nu är uppe i 4 1/2 läsare ! snart kan vi börja trycka upp T- Tröjor med "I <3 Johans Blogg" på.
Ni märker kanske att jag ordbajsar lite ? eller ,"meningsbajsar" snarare kanske . Var lite sugen på att bara knappa på mitt tangentbord lite :)
Det var roligt.

KRAM ,MEGA KRAM !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar