onsdag 16 februari 2011

"Nalle Sandra"

Än en gång har jag varit dålig på att uppdatera och jag vet att jag har några stammisar som envetet klickar sig in och väntar sig en uppdatering !

Det var alla hjärtans dag för två dagar sen ,och som ni vet är min flickvän ej närvarande så det blev en hemmasittar dag för mig med popcorn och Mr Bean .. Även om min flickvän har sin störtsköna syster på beök i veckan så blev det ändå lite kärleksskypande <3 (misstolka inte)
Min fantastiska flickvän var så grym och hade postat mig en överraskning som kom fram på rätt dag ! så i måndags fick jag en underbart söt liten nalle som är döpt till sandra !




Till helgen har jag grandiosa planer ! en resa på totalt 10 timmar kommer ta mig från Lilla Ödåkra i rikets söder till Gävle vid världens ände imorgon ! jag blir upphätmad (hoppas jag) av min absolut bästa vän på Gävle C på fredag morgon och det ska bli grymt kul att få träffa Linda igen ! nästan ett halvår har gått sen vi sågs ,och när vi sågs senast var vi på andra sidan jorden och diskuterade hur kul det skulle bli när vi sågs hemma i Sverige igen .
Det ska bli kul att få lämna hemmet för ett litet tag igen ,komma ut och göra något !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar