torsdag 10 februari 2011

"Näringsbrist i kolan"

Jag har dragit en djärv slutsats : Den senaste månaden har jag gått ner en liten nedförbacke . Och idag vaknade jag och ville springa ! ut och jogga . jag har inte gjort det på flera månader ! och genast började min gärna tänka om . sugen på en tunnbrödsrulle ? nej jag blev sugen på äppel ,gröt ,berocca ,C -vitamin och främst Tonfisksallad ! Så idag har jag inhandlat ett par splitter nya Adidas ,och lagat mig en tonfisksallad .MEN jag har gjort det med dunder och smällkarameler ! jag gjorde mig en LYX sallad . Precis en vanlig tonfisksallad med ETT tillskott . liite hårdstekt bacon på toppen :D




JOHANS LYX -TONFISKSALLAD:

Lagom med ris
Lite sallad
Nån tomat
Lite gurka
Några ägg
2 burkar tonfisk
och 5 bacon bitar skurna i små bitar och hårdstekta


Det hela äts med Salladsdressing samt kryddas med citron peppar :)

1 kommentar: