söndag 6 februari 2011

"Jäsning"

japp .. efter en veckas släng av vad vi utbildade tror är en typ av degraderad influensa har jag under helgen börjat bli litte piggare . Och detta firades på bästa tänkbara sätt:
Först och främst fick vi i huset på Rainbow St. besök av Mormor och Moffe ! De kom med semlor som Moffe bakat och en liten present i form av skösnoren ! en mycket rolig och framförallt oväntad liten överraskning! Mycket uppskattat ,those bad boys ska på mina dojor ikväll .

Dagen gick och när min flickvän kom till liv 19.00 tiden ungefär följde 10 timmars av underbart skrattande till Melodifestivalen samt intensivt prat om framtiden! Det är helt otroligt hur mycket det finns att lära om Sandra ,det spelar ingen roll att vi smsade 24/7 (bokstavligt talat) under 4 månader i USA, och därefter har vi skypat dygnet runt i sverige, Det finns alltid mer att lära ! Jag verkligen "praisar" min flickvän nu ,jag är helt besatt . jag tröttnar inte ,kan ni förstå? ingen irritation ingen "störighet" utan bara känslan av att vilja ha MER !



Jag får inte nog av dig Sandra ,jag längtar efter att få ha dig i min famn igen .
Jag älskar dig !

1 kommentar: