onsdag 2 februari 2011

"a few days of tänkande.."

denna veckan har jag varit lite "under the weather" .. jag har tillbringat mycket tid med min kärlek och hon har varit precis den midicin jag behövt .
Jag har tänkt litegrann ... än ska jag inte så här öppet delge mina planer, men jag har sökt en sak . ni kanske kan gissa vad ,men jag kommer inte ge bort något ! för i och med detta söket kan livet se väldigt annorlunda ut ! .
jag befinner mig just nu på en väläääldigt bred stig. en motorväg ,världens bredaste motorväg .det enda som är säkert är vem som är min passagerare. för vad jag än gör ,kommer inga val göras utan hennes godkännande . vägen har just nu ett antal olika slutdestinationer med ofantligt många (faktiskt möjliga) stigar till just målen . Det är spännande ,men samtidigt frustrerande .jag vill att framtiden ska vara här NU ! inte om 8 månader .

Martina världens sötaste kusin är på besök ! vi har ätit curryköttfärs med ris och gurka och alla har suttit och iPhonat ett tag nu . The world of apps är bara för jävla stor !

Nu blir det simpsons och förhoppningsvis lyckas jag få med min syster till Max så vi kan köpa en LyxMilkshake :D ! helt skadat så goda dem är :O !
(sgä tenig ,nem jga rha ne lethgmhei ltil anSrad)

3 kommentarer: