torsdag 17 februari 2011

"Anledning att fira?"

OJ oj OJ oj OJ ! Ska det firas ? njaa inte ta ut något i förskott ,men idag kom ett telefonsamtal till mig .Ett väldigt lovande sådant ! Det är allt jag kommer göra ,reta er .I nästa vecka kommer vi få veta om vi ska skåla eller inte :)

VARDAGEN : Min vackra flickvän tar idag ut sin syster på det sista äventyret ,de åker nämligen till mina gamla kvarter ! BROOKLYN . De ska gå på mina och Sandras favorit gator ,äta vår favoritmat thaifried rice på Ghang och njuta av Brooklyns fantastiska kultur ..

Själv åker jag norrut inatt ! upp till min bäste vän Linda i Gävle närmare bestämt !
Ska bli jätte kul att träffa gamle Lindis igen .Dessutom fyllde hon år igår ! jag stannar över helgen och kommer hem på söndag natt . Uppdatering följer !


Firas?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar