söndag 2 januari 2011

"Vad heter din pappa i Efternamn då?"

SÅÅÅ Igår fick jag ÄNTLIGEN min andra resväska ... så dagen efter nyår kunde jag äntligen få raka mitt håriga nylle .

Nyår var väldigt bra ! Det firades först med en FANTASTISKT god middag hemma hos mig . Jossi och Natta stod för maten ; Hemmagjorda klyftpotatisar ,hemmagjord Bearnaisé sås ,rödvissås samt , Fläskfilé ? jag vet inte riktigt ,men ett jävligt gott kött och stekta morötter ! grymt trevligt var det . Ville ,Mia ,Nojjet ,Danne och Crisse var resten av gästerna . Vi utbytte gamla minnen och drack snow grouse och 5.9or tills det vid 10 tiden var dags att bege sig till Kvällens fest hemma hos Mange ! Där var inte alldeles för mycket folk ,run 20 tror jag ,men det var helt i min smak ! jag ville ha en "hemma kväll" med lite folk och absolut inte ränna runt på stan . vissa drog efter 12slaget men jag stannade kvar ,och somnade gott i en soffa runt 6 på morgonen .

Även i mitt lyckliga berusade tillstånd kunde jag inte riiiiktigt njuta av vad som pågick ,för jag tänkte på Sandra . Undrade hur hon hade det ,vad hon gjorde samt saknade henne naturligtvis .Önskar du kunde varit med oss sandra ! nästa gång ,det vill säga om exakt ett år nästan ska nyår firas med Älsklingen ,det är ett som är säkert *hjärta*

Imorgon börjar jag jobba .Ska sitta i ResursBanks kundtjänst MEN innan jag gör det ,ska jag gå en utbildning i 2 veckor :) Jag ser fram emot det ,det ska bli kul .Framförallt är jag glad över att slippa vara arbetslös ..

Jag har beställt en dator :D ! Hurrraaaa ! En HP Touchsmart ,skit fin ,helt i min smak ! jag har drömt i flera år om en dator med pekskärm ,och nu ska jag äntligen få äga denna drömska maskin !


1 kommentar:

  1. Vill vara med med nästa år <3 längtar så tills jag får se dig igen!

    SvaraRadera