tisdag 19 oktober 2010

...I'll send a message across the sea

JAG har klippt mig idag .! wuuuuaaaa big news .! men ska inte lägga upp nån bild .och ska se till att jag inte blir taggad mer heller på fb ,så ni nyfikna pellejönsar där hemme får undra "hur ser johan ut egentligen?" tills jag kommer hem :D MAWHAHAHA .!

Mer då .? joooo ,ni vet uttrycket "Man vet inte vad man har innan man förlorat det?" .Denna gången vet jag vad jag har ,och egentligen är det inte ens mitt ..än ... poängen är att jag inte kommer låta detta glida ut i sanden! För jag vet vad jag "har", och kommer göra allt för att få behålla det!

Snart bär det av till Manhattan och Au Pair möte. förhoppningsvis lära känna någon som bor i närheten av mig ! xD

I helgen är det Silverbay som sagt ..ska väl blii .. kul ,eftersom jag får vara med sandra och linda ,men det är också allt. förutom det ,suger det .betala mycket pengar ,för att ta sig till en skola där allt vi kommer göra är att leka lekar och måla snäckor. JUST DET .! får inte glömma diskot på lördag ,som slutar 23.00 ... YAY .

haha ,nä gud ,det är inte likt mig att vara så pessismistisk .! det kommer bli en bra helg ,det vet jag :)
Lite short med csah bara ,så känns extra hårt när man måste lägga flera hundra dollar på något som man inte riktigt vill prioritera!

JUST DET ! har jag nämt att vi har en vän till familjen som är fotograf? som gillar mina foton? äh ,hur som helst så berättar jag igen: denna kvinna jobbar på ett univeristet, på fotoavdelningen eller nåt. Så får dem uppdrag att göra posters osv. till olika evenemang. Så är det en kvinna nu som åker landet runt och försöker modernisera feminism eller nåt (jag hade fel för er jag berättat detta, jag trodde det handlade om boken hon skrev, det jag kommer berätta nu handlar om ett seminarie hon ska hålla i november), hursom helst så gillade denna "vän till familjen" mina foton väldigt mycket, och hennes kontor är med i en tävling om vem som ska få göra postern till detta seminarie som feministen ska hålla . Och hon använder mina bilder i sin poster!4 totalt använder hon. En på sandra, En på Linda och en på Linnea och en på Manhattan skyline! ska lägga ut postern så fort jag får klartecken av "vännen till familjen" att det är ok! Så blir mitt namn krediterat och jag får ju betalt så klart ;)



Saknar dig Prinsessan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar