torsdag 28 oktober 2010

"Vad hände på kvällen ..?"

"Hehe .. det ska du få veta ,eller så vet du redan om det ,lovar att du blev lite varm ."

Yoo ! vad har hänt nu då ,Jooo ,har försökt hitta sista delen av min halloween kostym . för delen jag VERKLIGEN vill ha skickades från England idag ,så den kommer nog inte komma fram i tid tyvärr ... så akut letade efter ett substitut idag . hittade ,men inte riktigt vad jag tänkt mig ... får se om jag skippar den delen kanske .tyvärr även den coolaste av hela min outfit .aja .

Postern till fototävlingen är nu klar ,så får vi se hur det går .o eftersom mitt visa inte tillåter mig att tjäna pengar här i staterna, så fick jag ett generöst amazon giftcard av min fotovän ;) ..

Snart är helgen ÄNTLIGEN här . 4 dagar utan min prinsessa och jag vet inte vad jag ska ta vägen! vi har egentligen inte dagen planerad ,inte mer än att vi ska umgås .o jag klagar verkligen inte. vi har ju några alternativ ,se in i framtiden oc handla strumpebyxor . men det är inte vad vi gör som är viktigt ,utan hur vi gör just det vi väljer att göra .o oavsett vad vi gör ,vet jag att det kommer bli toppen! sen på kvällen blirre partaj YAY . Maskerad partaj på manhattan . nu berättar jag ju vad som ska hända ? FEL ,avbryt . ska berätta vad som hänt istället. Hmm .. inte allt för mycket alltså .. Började packa väskan igår (wtf liksom?!) var så jävla uttråkad ... O ja ,jag har lite framtidsplaner faktiskt . berättar inte om dem ,men det visade sig idag att en man i Göteborg hade tänkt exakt samma som mig ,o jag har aldrig ens pratat med honom .! japp ,it's right ! Välkommen till min Blogg förresten :) Ser fram emot lite kommentarer snart kanske .? :D
Jag har kanske sökt något speciellt också .. Hmm ,synd Morbror Marcus inte läser min Blogg! han hade nog varit intresserad .


Saknar Armén


Jag har återupptäckt min kärlek för Göteborg förresten . Som några av er vet var jag o my crew stammisar där ett tag för några år sen . Å ja .. Jag vill inget hellre än att åka dit nästa år! (undergrävd dubbelmening) .

Nu blir det dusch och jag ska raka mig .väldigt noggrant, för jag känner för att ha på mig sjorta ,ray ban och känna mig allmänt snygg imorgon . det ska bli kul :) ..



Jag vet en vän som bor i huset intill
Och hon har lovat mej allt va jag vill
mmmhm.. jag vet en vän, som är lika blåögd som jag
vi borde få det bra

när mina fingrar inte känner mer
när mina ögon inte längre ser
när livet vänder
ska jag ännu be (come give me love, come give me love)

kom ge mej världen
kom ge mej fred
kom sänk ditt huvud
och lägg dej ner
kom ge mej kroppen
kom ge mej allt som du har
och jag ska stanna kvar

4 kommentarer:

  1. Aningen flummigt inlägg Johan :* Men charmigt.
    Jag tror jag känner den mannen i Göteborg förresten! Vet inte om jag har berättat om honom för dig..
    Längtar tills på lördag <3

    SvaraRadera
  2. Haha Mina tankar nedskriva, precis så som man tänker dem i huvudet ! ;) ..
    Joooo du har nog nämnt honom faktiskt .!

    <3

    SvaraRadera
  3. Åhh vad jag tycker om hans musik! Vilka texter!!!! Tur att spotify finns :)
    Du och det svenska språket...du är för rolig :))
    OBS, När du har utropstecken ha man inte punkt innan, och ny mening börjar alltid med stor bokstav. Detta lärde jag mig i skolan och det gäller nog fortfarande hihihihi.....
    Älskar dig!

    SvaraRadera
  4. Halåå min goe påg :) Låter helt ok med Ray Ban o skjorta cooolt,ha nu en bra helg ;) Älskar dig goa kramisar POP <3

    SvaraRadera