söndag 17 oktober 2010

Grönt fluff

Oj oj oj .! vilken bra lördag jag har haft! Efter en veckas velande från min lördagskamrat om vad vi skulle göra ,så 30 minuter innan jag tog tåget i lördags bestämde hon sig! Eller ,jag bestämde kanske åt henne .? :P .. HUR SOM HELST så tog jag tåget till Bellmore och hem till Sandra ! Hon visade prov på sin multitask ability i bilen och gjorde 148 saker samtidigt med ett leende på läpparna ! Vi traska runt på ett mall, hon köpte en ny vinterjacka som hon älskade, och sen mötte vi upp Sandra från NJ och Carro :) vi traska runt o kollade i affärer och pratade svenska .KUL .Sen åt vi på Cheesecake Factory ,var längesen nu .jagåt visserligen bara en cheescake ,no food för Sandras värdmamma hade fyllt år och bjöd släkten o grannar (och mig) på middag. På cheesecake sa jag till servitören att det var Carros födelsedag. Det är egentligen på torsdag, men vafan liksom :p

Sen åkte jag o sandra hem till henne ,hon duschade o gjorde ve sig och jag satt och tvingades lyssna på Håkan Hellström xD Sen åt vi, hennes värdsläkt är grym! mormorn hade lagat skit god pasta-nånting o jag hade köpt en flaska vin till värdmamman och det var ett gottigt vin!

hade även köpt en flaska till mig själv som jag drack nästan upp helt i bilen på väg till Carro ! haha ,lite halv schabbigt att dricka vin ur flaska ,men vafan ,det var ju gott :D

Sen festade vi ! åkte till manhattan och en promoter som carro kände fixade in oss på en klubb. Haha ,okej jag måste väl berätta om tågincidenten då ... Jag gick på toa, o tror ni inte att jag låser mig inne? joooo ,jag hade ingen aning om hur jag skulle komma ut ! haha ,började sparka o ha mig på dörren .. Skit kul nu i efterhand ,men igår vad det inte kul xD inte för mig iaf ,de andra garvade sönder sig!

Jag har ju fått ny mobil ,en touchscreen. var inte lätt att smsa full ! fy fan vad förbannad jag blev på mobiljävlen i natt när jag smsade med sandra när vi båda kommit hem .! haha ..

Idag har jag o Donnie skejtat hela dagen .SHIIIIT vilken underbar dag det varit ,perfekt lagom varmt ,soligt o perfekt skateväder.

Nästa helg blir det silverbay! haha ,jag o sandra har varit så jäääävla oengagerade när det kom till att boka buss .har tagit oss flera dagar att göra det! haha ,men idag så ringde jag o det visade sig att vi inte ens behövde boka biljett. de är aldrig fulla bussar så man kan lika görna köpa biljetterna på plats. dessutom kostade det 15 dollar extra att boka dem över telefon ...

En hel helg med mina två favorittjejer! Sandra och Linda, fy fan vad kul det ska bli!


Faaan ,jag skulle citera Sandra från NY på nånting ... vad var det .? ... AH jag har glömt ,det var nåt skit kul iaf.





<3

1 kommentar:

  1. Längtar efter helgen otroligt mycket!! :) Kan ju inte bli annat än bra. (Om vi nu ens kommer till skolan haha).

    SvaraRadera