fredag 29 oktober 2010

You know the "butterfly" feeling ..?

Bara för att jag VET att någon där ute tittar in på min blogg flera gånger om dagen, trots att denne vet att det inte kommer vara någon ny uppdatering ,så uppdaterar jag .! HAH ,nu blev du glatt överraskad va .? :)
Inte mycket har hänt sen igår ,pratade med sessan som vanligt igårkväll ,tiden fullkomligt flyger iväg . vi pratar om allt mellan fötter och star wars ! Och på lördag ska jag dela med mig om min teori om återfödelse .!

Förresten ,visste ni att det är grammatiskt korrekt att börja en mening med "Och" .? det var det fan inte när jag gick i skolan ,då var det ju TOTALförbjudet att börja en mening med "Och" ... SHIT ,man vet att man börjar bli gammal när man inte ens vet sitt eget språks regler !

Vet ni vad jag älskar har jag kommit på .? utropstecken .jag tror jag använder dem alldeles för ofta .eller så har jag alltid gjort det ,men innan jag "publicerat" något ,så har jag ändrat o tagit bort många ,för jag insett att det blivit för många helt enkelt ... Ni skulle sett detta inlägget innan det publicerades ,varannat tecken var för fan ett utropstecken! <--Ironi.

Idag kommer barnens mormor hit. Ska fira halloweeeen här . hmm ,inget mer kul händer alltså .. det är ju bara på helgerna jag har chans att göra nåt ?? Så har egentligen inget mer att skriva .. inget jag kan berätta här iaf ,för det är just nu en hemlighet :p

Ovanstående = Direkta tankar, nedplottrade i ord.

Fan idag är det fredag ju .!! :O .!! Imorgon ,Äntligen .! en otroligt speciell dag . <3



"Inte förrän jag träffade dig började jag se världen i färg"

2 kommentarer:

  1. Åh Johan! haha. Vad chockad jag blev när du skrivit nu när jag kollade in för för tredje eller fjärde gången denna morgon, haha ;) Nej så farligt är det nog kanske inte!

    Btw, tror att det kan ha varit jag som smittat dig med "frågetecken-syndromet".

    SvaraRadera
  2. hahaha, det märks iallafall att du har varit i new york länge. man får läsa om meningarna flera ggr för att förstå innebörden.

    Bra blogg iallafall, kul att du och sandra är så glada tillsammans :D

    SvaraRadera