onsdag 13 oktober 2010

"Top of the World" är min Lady ..

Samma dag som jag truskade runt i Harlem var jag som sagt i Central Park. Då tog jag följande bilder!

Men först låt mig berätta om min lilla dag. jag har damp på min mobil . Första issuet: Ibland kommer samtal inte fram alls, samt att sms kan bli fördröjda flera timmar. Andra issuet: Jag kan knappt ladda min mobil, eller rättare sagt, jag kan inte ladda den längre. den bara dör för laddaren är bögsönder!! MEN det roliga twisten är: (det var detta som var för knepigt att förklara i sms sandra) Att jag har högtalare till min dator. Små transpotabla högtalare, och samma anslutning som de har, har min mobil! MEN, den kan inte ladda batteriet, utan den kan bara få Live matning. vilket innebär att har jag mobil kopplad in i min dator ,så fungerar den! haha ... TRAGISKT KUL . nä fy fan ,sorry Linda ,det var inte meningen att verka kort alltså ,men mobilen har dött till och från heeela dagjävlen .!! GAH IRRITATION .!

Mer då .? Jo snart kommer äntligen helgen . men inte blir det toppen ,utan jag får ge upp mitt sovrum .jag gör detta helt frivilligt ,och klagar inte ,men ändå .att familjen har gäster här innebär att jag inte kan ha min andra halva här ,satan tråkigt att inte få dricka ett glas vin och somna till en musikal med Sandra .! men jag ska iaf få träffa henne på lördag under dagen och det värmer otroligt gott! :* Sandra är en helt otrolig människa ... <-- (under tiden jag gjorde de tre punkterna satt jag bara och njöt), hon är så ... gudsfruktig ,såå ... haha ,helt underbar bara!

LINDA , Queen of Gävle and Bosoton
Lilla Linda ... Är du världens bästa kompis eller .? FaceMelt på dig .! haha ,jag saknar Linda som fan .. Att få köra henne hem mitt i natten innan hennes värdmamma låser huset ,springa utjagad av ett spöke från huset och bli stoppad av Concordpoliser . GUD vad mycket kul vi har haft! Som linda sa "I sommar kommer jag tränga mig framför barn i glasskön" ,haha .. ja ,det kommer göra ,sen sparkar vi brutalt bort dem! haha .
Linda hamnar i Johans Hall of Friends, eller gjorde för lääängesen .det vet hon om :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar