tisdag 26 oktober 2010

Linda, när ni träffar henne kommer ni förstå .



Vad har jag inte gjort med dig .? du är världens bästa kompis . Vi har haft så jävla kul ihop under detta året! Oändligt många onödiga samtal om absolut ingenting ,och minst lika många som var otroligt viktiga ,alltid har du funnits där i min telefonkatalog : "Linda Aberg :D" och funnits att lighta up mitt mood . Vem visste att man skulle hitta en av sina bästa vänner nånsinn i USA .? dessutom en Gävle bo som älskar Hockey och Edgar Kulle över allt annat! Mycket har dock ändrats, vi bor inte nära varandra och jag kan inte hämta upp dig mitt inatten från monstermommi och diskutera alla världens problem . tacka gud vet jag för när vi är tillbaka i Sverige, då allt vi behöver göra är att pendla mellan Gävla och Helsingborg ! Längtar så tills jag ska få avnjuta din mors kalopps i sommar . O träffa Elin, Elin, Carro och Carro på hemmaplan!



Minns dagen då jag hämtade upp dig i Concord .Det var en grymt varm o solig dag i juli (tror jag) ,jag hade precis klippt mig ,och när du hoppar in i bilen hör du ett skumt ljud .En katt jävel som mjauar utav bara fan i baksätet! vi hade visning av huset o katten kunde inte vara hemma ,så jag fick ju ta med mig den .O dessto högre vi höjde volymen på musiken desstom högre mjauade kattajävlen .! haha ,du skrattade tills du började gråta .. sen satt vi i Concord på en gräsmatta och bara njöt av vädret .Du tog en klassisk bild av min i min nya blåa skjorta och kattburen i handen .. FY FAN vad KUL .!

Jag kan börja gråta av att inte få bo nära dig längre, det gör ont att inte få uppleva "kick in the face" moments med dig!



Haha när vi hörde denna låten då? det är en skit fin låt ,står för en as bra sak ,men vi kunde ju bara inte låta bli o tycka att "nooo seemoolaaaaa!" var OTROLIGT jävla roligt! haha..


2.09, 5.24 samt 6.34 minuter in i låten

Jag älskar dig Linda, Du är en otrolig människa, och min bästa vän .

2 kommentarer:

  1. Tänk att få denna fantastiska vän-förklaring! Jag vet, vi bjuder med Linda och Sandra till mormor, på Mårten Gås nästa år. Vi ska dit och ätaa den underbara kalkonmiddagen, allt enligt tradition :)
    Vi äter lite för dig också.
    Pussssssssss

    SvaraRadera
  2. du är bäst johan, tänk att ha dig som vän! va fint skrivit...

    linda är toppen..

    SvaraRadera